همانم که نمی داند

دنبال آرامشم اما ؛ دلم شتاب می کند سوی آشوب

همانم که نمی داند

دنبال آرامشم اما ؛ دلم شتاب می کند سوی آشوب



عزیزِ دوست داشتنی

مرا همیشه از آدم هایت نا امید کن...

من ظرفم کوچک است یا کریم

رفیق نیستم یارفیق

دور می شوم از تو...

می خواهم فقط خودت باشی و خودم ...فقط...

 


 لبیک عبدی سلنی اعطک و توکل علی أکفک 

** دلم گرفته و روی شانه هایِ خودم گریه میکنم...

نظرات  (۱)

بسم الله
سلام دختری 
الهی حال دلت خوب باشه و خدا خودش باز کرده باشه گرفتگی ها رو 
پاسخ:
سلام مادری
خداروشکر همه چی رو به راهه
بیهوده نیست دل به دریا سپرده ایم...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی