همانم که نمی داند

دنبال آرامشم اما ؛ دلم شتاب می کند سوی آشوب

همانم که نمی داند

دنبال آرامشم اما ؛ دلم شتاب می کند سوی آشوب

هو البصیر

روی صندلی آزمایشگاه نشسته بودم تانوبتم شه،صدای توی بلندگو شروع کرد به خوندن شماره ها:
شماره ۷۴ به نمونه گیری ۳
شماره ۱۴ به نمونه گیری ۵
یکی دو دقیقه ای که گذشت صدای غرغرها شروع شد.
خانمی که کنار من نشسته بود با عصبانیت گفت : اینجا چرا اینقدر بی نظمه و شماره ها به ترتیب خونده نمیشه ؛ از روی صندلی بلند شد تا اعتراضش رو به متصدی پذیرش اعلام کنه ؛ قبل از اینکه حرفی بزنه بهشون گفتم توی این آزمایشگاه اینطوریه که نوبتو از دستگاه می گیری و منتظر می مونی تا صدات کنن بعد ازون طبق روال و نظم با صدا کردن اسمت به پذیرش ، صندوق و بعد اتاق نمونه گیری میری

بعضی از آزمایش ها باید دو سه ساعتی بعد از بیداری گرفته بشه
مثلا ممکنه کسی که ۷ صبح نوبت گرفته و شمارش ۱۴ هست ، شمارش ساعت ۹ بین شماره های ۷۰ تا ۸۰ خونده بشه
و ایشون بعد از گفتن یک آهان ، همراه با لبخند و آرامش منتظر نوبتشون موندن

*با خودم فکر کردم قطعا اگر آگاه باشیم از تدبیر تدبیر کننده ، در فراز و نشیب زندگی صبورتر و آرام تر خواهیم بود.

**یَا مُدَبِّرَ الْأَمُورِ
یَا بَاعِثَ مَنْ فِی الْقُبُورِ
یَا مُجْرِیَ الْبُحُورِ
یَا مُلَیِّنَ الْحَدِیدِ لِدَاوُدَ
صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ
وَافْعَلْ بِی ما أَ نْتَ أَهْلُهُ، وَلَا تَفْعَلْ بِی ما أَ نَا أَهْلُهُ
اللَّیْلَةَ اللَّیْلَةَ


ای تدبیرگر امور
ای برانگیزنده مرده‌های در گور
ای روان کننده دریاها
ای نرم کننده آهن برای داود،
بر محمد و خاندان محمد، درود فرست‌
 و با من چنان کن که شایسته توست،نه آنچه را من سزاوارم 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی